
Volda Handball kåret til «Årets arrangør» 1. div kvinner 25/26
Fredag 19. juni var klubbene i REMA 1000-ligaen og 1. divisjon samlet på Quality Hotel Gardermoen til sesongavslutning. Kvelden bød på både feiring og anerkjennelse, der flere utmerkelser fant sine verdige vinnere.
I kategorien Årets Arrangør for 1. divisjon kvinner var det Volda Handball som gikk av med seieren. Prisen er basert på stemmer fra spillerne i divisjonen, de har vurdert hvilke klubber som leverer best på arrangement, atmosfære og helhetsopplevelse gjennom sesongen.
Her er begrunnelsen:
Gjennom erfaring fra spill på øverste nivå har klubben opparbeidet en forståelse for at gode arrangementer skapes gjennom planlegging, engasjement og et ønske om å gi publikum, samarbeidspartnere og lokalsamfunnet gode opplevelser.
Hele sesongen 25/26 har klubben levert arrangementer av høy kvalitet og vist en tydelig ambisjon om å utvikle håndballen som møteplass. Det har ikke gått ubemerket hen blant spillerne. Derfor har spillerne i 1. divisjon stemt frem Volda som årets arrangør.
Hør hva daglig leder Linda Engjaberg hadde å si:
Vi gratulerer til Volda Handball!
