GULVREKLAME: – Limfri, gjenbruk og mye rimeligere – Norsk Topphåndball

GULVREKLAME: – Limfri, gjenbruk og mye rimeligere

Sveriges mønsterbruk i bredde- og elitehåndball, IK Sävehof, har lenge brukt en helt ny og bærekraftig, limfri og friksjonsfri gulvreklame. Onsdag ble den første typen av den nye gulvreklamen lagt i Norge og Jotunhallen. Det nye gulvreklame-konspetet Easy on next gir både toppklubber og breddeklubber en helt ny hverdag.

-Tidligere har vi måtte kaste gulvreklamen etter hver kamp og legge på ny foran neste hjemmekamp. Det har blitt en del  søppel ut av dette. I tillegg har det vært økonomisk ugunstig. Derfor er vi godt fornøyd med at vi ikke lenger skal kaste gulvreklamen etter hver kamp, men gjenbruke de vi har. Dette er også enklere å legge på gulvet – og ikke minst billigere, sier en fornøyd markedsansvarlig i Sandefjord Håndball, Kjell-Gunnar Dahle til topphandball.no.

Glatt og slitt?

For det er mange håndballspillere som har fått hard medfart, enten fordi gulvreklamen har vært glatt eller ikke tilpasset friksjonen på spillflaten. Glatte og slitte reklamer har og er utfordrende, men nå er det langt bedre tider i sikte for norske håndballspillere  – og markedsavdelinger.

– Nå holder produktet så god kvalitet at vi er stolt av å kunne presentere dette her i Norge. Vi er ekstra stolte i dag, sier en fornøyd salgssjef Per Espen Jacobsen i TCT Norge.

Sandefjord Håndball vil med den nye leverandørens gulvreklame redusere kostnadene til gulvreklame til nær en femdel. Den økonomiske gevinsten er en ting, en annen ting er miljøaspektet.

– Gjenbruk er et sentralt stikkord. Vi har brukt mange år på å utvikle denne gulvreklamen slik at den tåler friksjonen i sportsgulv og andre sportsdekker. Miljøavtrykket reduseres med 90%, opplyser han.

Miljø og spillernes sikkerhet går med andre ord hånd i hånd.
– Denne gulvreklamen er ikke glatt og dermed ikke en fare for spillerne. Produktet er gjennomtestet i svensk håndball, sier han videre.

Sveriges største håndballklubb, , IK Sävehof, er utstillingsvinduet Jacobsen trekker frem.
– Man kan selge midtsirkler med klubblogoer og sponsorlogoer. En midtsirkel i avkastfeltet med fire(tre) meter i diameter kan også gjøre det enklere å ta raskere avkast. Dette gir ikke bare gode muligheter for toppklubbene, men også de mange breddeklubbene, avslutter en fornøyd salgssjef Per Espen Jacobsen i TCT Norge.

OM TCT Produktion:

TCT utvikler og leverer skilt, bannere og reklamemateriell til idretten. I mer enn 15 år har selskapet vært en viktig samarbeidspartner for forbund og klubber i Sverige. Selskapet har nå en representant som skal jobbe heltid med idretten i Norge.   

TCT Produktion er Sveriges største leverandør av limfri gulvreklame, Selskapet har utviklet produkter med tilnærmet lik overflate som sportgulv. Overflaten er ekstremt slitesterk og har en friksjon som sportsgulvet.

Gulvreklamen kan legges før og fjernes etter hvert arrangement og er derfor spesielt etterspurt i haller der arrangør ikke har lov til å legge permanente løsninger. Gulvreklamen bør også være et naturlig førstevalg til arrangementer som landskamper, finaler, cuper etc.

I Sverige leverer TCT til store arrangementer som SM-Finalene i Håndball og innebandy.

Miljø

TCT tenker miljø og leverer og bruker i størst mulig grad miljømerkede materialer i all produksjon. Vi har også fokus på produkter som kan gjenbrukes.

Man finner mer informasjon om TCT og produkter på:
www.tctproduktion.se  på www.tctnorge.no og på www.easyonnext.com
Så enkel er det å montere gulvreklamen. https://www.youtube.com/watch?v=bJzhsXF5f6M

Da dette er kan være et produkt flere ønsker å høre mer om velger vi å legge med kontaktinformasjonen til salgssjef Per Espen Jacobsen i TCT Norge. Mail: perespen@sportperformance.no  Mobil: 97 66 15 20